Anak gadis Cikgu AF bangga tayang separuh Nenen pada umum




Mesti ramai yang terperasan dengan penampilan sorang dari anak kepada Cikgu Fathi di Konsert Akhir Akademi Fantasia semalam.

Dengan pakaian berkemban yang menjolok mata, anak dara ketiga kepada cikgu yang mengajar bahasa Inggeris tersebut nampaknya macam nak ulang kontroversi kakak­kakaknya yang pernah berkemban dalam satu majlis pada tahun 2010 dulu. 

Agaknya keluarga dorang ni memang suka berkemban rasanya kot? Sebab tu lah selamba je dorang berkemban di tempat awam walaupun tahu ramai mata yang memerhati sebahagian payudara yang tersembul tu.. 

Pernah dulu keluarga ni dikritik kerana terlalu liberal dalam soal berpakaian.., walhal mak dorang tu nampak baik je bertudung lah bagai.. Tapi mak dia pulak selamba je salahkan masyarakat kononnya suka jaga tepi kain orang.. 

Susahlah macam ni beb.. Kitaorang bukan suka sangat nak sibuk pasal family artis ni.., tapi bila dah keterlaluan sangat, kitaorang pun ada hak jugak untuk tegur... 

Memang laa kubur lain­lain tapi kalau sekali Tuhan turunkan bala.., semua kena sekaligus beb.. Bukan korang saja yang kena tauuu.. 

So kalau nak berkemban ke apa, boleh je buat dalam rumah korang.. Nak berbogel pun takpe sebab tak ada sapa pun nak tangkap gambar untuk dijaja merata dunia maya.. Kalau korang yang tangkap sendiri dan upload ke media sosial, memang sengajalah namanya tu..

 Nak berfesyen ke apa, itu hak masing­masing.. Dan orang awam pun ada hak sendiri jugak nak kritik kalau dapat dosa dan bala dari fesyen yang korang pakai tu.. Boleh faham tak?



0 Response to "Anak gadis Cikgu AF bangga tayang separuh Nenen pada umum"

Post a Comment