Artis melayu Barai bangga tayang pangkal susu dalam Instagram




Pelik kann.. Memang perangai artis baru nak up ni suka cari publisiti murahan ke? Bakat yang ada tu tak lah hebat mana.., tapi semata­mata bersandarkan pada body yang solit dan dedah sini sana je.. 

Macam si Fara Mendoza ni.., berlakon pun setakat drama­drama sendu je.., lepas tu bajet­bajet hot nak berskandal dengan laki orang.. Semua tu sengal je beb.. Sekadar nak meraih populariti murahan untuk cepat orang kenal.. 

Bila orang mula kenal sikit.., mulalah tayang segala aset yang ada.. Bergambar dan ambik video sendiri untuk upload ke media sosial tu kira rukun wajib seharian lah kann..

Dan tak sah rukun wajib tu kalau gambar atau video yang dorang muatkan tanpa diselitkan dengan penampakan lurah dendam ataupun bentuk tundun yang difikirkan mampu menggoncang iman lelaki.. 

Dan yang paling poyo sekali ialah, tahu pulak artis tu nak marah bila netizen mengkritik perangai mencapab tahap super sengal dorang tu.. Kononnya itu hak atau privasi dorang lah nak bergambar macam mana pun.. 

Ehhh tolong sikit ye.. setakat gambar tayang lurah tu tak ada sapa heran kot.. Cubalah ikut contoh macam Rosnah Mat Aris tu.. Tak payah pun nak tayang lurah bagai tapi Akak Rosnah tu popular je dengan bakat lakonan yang superb beliau.. 

https://youtu.be/69JKeTNjRIg


0 Response to "Artis melayu Barai bangga tayang pangkal susu dalam Instagram "

Post a Comment