Wajah terkini Raja Ema.. Tajamnya **tuttttt*


Fuhh.., terlopong kejap bila tengok wajah terbaru artis 90an ni.. Last dengar berita tentang akak ni rasanya pada awal tahun dulu.. Masa tu meletop cerita dia dengan koleksi baju tidur dan rambut kaler kuning tu.. 

Lepas tu, Raja Ema ni lancarkan pulak album terbarunya selepas bertahun­tahun tak menyanyi.. Hasilnya.., album tu kurang dapat sambutan dan artis ni kena kritik dengan peminat sebab gaya fesyen dia tak kena dengan umur.. 

Itulah kann.., rakyat Malaysia ni bukannya macam di Eropah.. Kalau di negara barat tu boleh la pakai ketat­ketat walaupun umur dah taraf nenek dan selulit berlapis di segenap badan.. Kali ni, Raja Ema dikatakan melakukan sesuatu pada wajahnya agar kelihatan muda.. Korang boleh tengok gambar terbaru beliau yang disiarkan oleh MissKepoh yang sangat popular lagi hot di laman Instagram..

Kalau perhatikan betul­betul dagu akak tu.., nampak lain macam je dia punya tajam kann... Berlekuk tengah belakang kalau terlanggar beb.. 

Yang part lain tu tak tahulah akak ni buat ke tak, tapi seriously nampak la muda sikit kalau nak dibandingkan dengan umur beliau kann.. Sikit je laaa...

 Apa­apapun.., kita harap la Raja Ema kembali jadi seperti yang dulu.. Yang disenangi ramai dan tak terlalu over macam sekarang.. Kena terima lah realiti bahawa usia bukan penghalang bakat kalau betulbetul usaha.. 

Kalau make over sampai jadi macam anak dara sekalipun, tapi tak ada bakat tak guna jugak ye tak? Kipidap akak!! Dongibab!!

0 Response to "Wajah terkini Raja Ema.. Tajamnya **tuttttt*"

Post a Comment